Klart:)

Känner mig nöjd med dagens insats! Slog in alla paket som skulle slås in, rensade förrådet, rensade skafferiet, och även vårt "allt i allo" skåpet, sedan rensade jag ut lillfisens garderob, och fixade sjöapans blivande garderob! Därefter gjorde min fina pojkvän tunnbrödsrulle med mos o korv till lunch! Efter det va det igång igen.. Diskade och fortsatte packa ner alla bebiskläder i garderoben, när jag var klar där så byggde jag ihop lillefisens spjälsäng eftersom han använt resesängen ett tag (tills han hade blivit stadig i benen) så ja! Nu kan jag sätta mig o ta det lugnt resten av kvällen:)

Nu ska jag göra min underbara familj sällskap i soffan och kolla på Rio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback