Bidrag till fonder

det är så här att jag har börjat göra armband som jag hade tänkt o sälja, och med de pengar jag får ihop hade jag tänkt att bidra med pengar till olika fonder. Fonden jag först hade tänkt att sponsra är forskning om plötslig spädbarnsdöd, hur man kan gör för att förhindra detta. 
 
Förlorade min brors dotter Alizia i plötslig spädbarns död den 22 december 2010, kommer ihåg det som igår. Vaknade av att jag tyckte att mamma o pappa pratade i hallen, klockan va inte mycket runt 8 ungefär, gick upp o kollade vad som hände och såg att mamma var hysteriskt ledsen, tillslut skrek hon bara rakt ut att Alizia var död. Kunde inte tro det, det var som att vara på toppen till att sjunka ner till botten på 2 sekunder. Min andra bror, jag, mamma o pappa satte oss i bilen för att åka ut till min bror, o då möter vi ambulansen med blåljus på vägen. Vi vänder bilen o åker in till sjukhuset där resten av familjen finns, dom hade tagit in henne på ett rum för att göra hjärtmassage på henne, o ge henne adrenalin. tillslut kommer doktorn ut o meddelade att hon inte hade klarat sig. Det kändes verkligen som att världen hade rasat samman.. 
 
Efter drygt tio minuter hade dom lagt henne i en vagga i ett avskedsrum där vi fick säga hejdå till henne. Det var så hemskt, att se våran fina lilla Alizia ligga där.. Hel blå om läpparna, insjunkna ögon, blek och alldeles kall. Att hålla o krama om våran lilla prinsessa för sista gången. 
 
 
snälla, ditt bidrag gör skillnad! 
 
 Armbanden kommer upp imorgon På bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback