Kreativ fredag!

Vaknade vid halv 9, då lillfisen stod o pratade för fullt med sig själv. Haha. Tänkte att det var dags att gå upp, så vi åt frukost, och sedan gjorde vi oss iordning för att traska ner till stan för att träffa min syster! (Powewalkade hela vägen fram och tillbaka, så bonus till mig, och minus för alla 711 sammandragningar under den vägen) haha! ;) kom hem vid 2 tiden ifrån stan och sedan kom Eric hem tidigt idag, ungefär runt halv fyra, och då åkte vi för att provköra en ny bil som vi funderar att införskaffa oss! ;)

Och nu har jag precis tänt ljus i hela vardagsrummet och väntar på att Eric ska komma hem med pizza! :) en riktig slapp fredag är vad det är idag :)

Här kommer en mörk bild upp på en liten del av min kreativa sida idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback