Mjölkstockning och massa energi

Fick mjölkstockning i går kväll, ont i hela kroppen, musklerna och 39 graders feber... Fy va ont det gjorde! Men lillen åt redigt under natten, så efter en alvedon så blev det mycket bättre, febern gick ner allt eftersom och jag mådde bättre o bättre.

När jag vaknade sista gången vid halv 11, gick jag o Söllen upp. Och efter första koppen kaffe, så fick jag hur mycket energi som helst.
Gick o plockade iordning i huset, började tvätta. Om man inte tvättat varje dag så samlar det på sig rätt mycket med 3 barn, jag tycker inte alls om när det blir stökigt och när man skjuter på tvättandet.
Men dock så tycker jag det är hur mysigt som helst o tvätta, vika och leverera kläder o handdukar in till vardera rum! 😊

Efter tvätten va det att gå upp på vinden o börja sortera vad som ska sparas, slängas och säljas. Blev inte ens halvklar på 1,5 timma ungefär 😅

Ååh, vi åt tapas och kollade på Sons igår efter barnen somnat. Så mysigt! 🍢


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback