Reflexer i mörkret och dop!

Godmorgon! 


Sitter på bussen med alla mina pojkar, mina äldsta pojkar ska till dagis en stund, och jag och Söllen ska nog hem till mormor, vi får se. 

Förra veckan köpte jag fler reflexer till barnen på Ullared, då vi var tvungna att hoppa ner i diket för att bilen inte såg oss, då satt det 4 reflexer på vagnen, Maximilian hade reflexväst och vi bar ficklampa, men det räckte inte. 

Jag köpte en väst till mig med, köpte blinkande röda lampor till vagnen och köpte två reflexer till, som jag satt på vagnen. 
Inte kan man väl få nog av reflexer, det får bli en till laddning när jag åker dit nästa gång! 😄 


Döpte Söllen i förrgår. Helt slut efter alla förberedelser. Skönt att det är gjort, men samtidigt jättemysigt att träffa båda familjerna samtidigt. 😊❤️ 


Bild först på bägge sidorna, sedan en bild på gudföräldrarna ❤️ världens bästa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback