Sjusovare?

Haha nej så är det inte.. Vaknade vid nio tiden, av att lillfisen tyckte att vi sovit alldeles för länge, kollade ut och såg att det blåste o regnade för fullt.. Så tog med lillfisen till våran säng så att han kunde få väcka sin pappa *mehehe ond gottis-mama* sedan lämnade jag lillfisen i sängen tillsammans med Eric när han var som vildast, för att göra frukost såklart! Så Eric fick ägg, bacon och köttfärspajen som jag gjorde i förrgår.. Och jag skulle då gjort gröt till mig själv.. Men mjölken var slut så jag fick sitta där o äta rån med ost på.. Aja no big deal,. Fast jag blev rätt besviken! :( I alla fall.. efter ett tag så åkte vi o handla o jag fick min älskade choklad :) så nu är jag glad igen!

Och till lunch gör Eric pölse med bröd! Såå romantiskt! *blink blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback