Mysig fredagsväll

Kom hem från min mamma för en stund sedan och självklart så fick lillfisen med sig en utav sina födelsedagspresenter hem, så går det när man inte kan hålla sig!

Men lillfisen blev glad i alla fall, även om den var lite skrämmande till en början! :)

Så nu har vi precis lagt fisen för natten, inte för att det går så bra precis.. Hör att han sitter o pratar med sig själv där inne, busunge! :)

Men nu när fisen ska sova så kan mamma ta fram alla snaskigheter igen (a) mjehehe!! 

Min choklad har nämligen börjat nynna i mitt kyldskåp.. nått i liknande med: I'm sexy and you know it.

Och jag svarar självklart:

- Oh yes you are my dear herr choklad.. Eehh.. but my Butt får not plats in my byxor anymore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback