Utdraget inlägg.

Tänkte skrivit tidigare idag när vi kom hem från rundvandringen på sjukhuset, men det blev inte så, jag ställde mig istället för att diska, göra omelett och värma majs :) gott var det! Sen efter det så va lillfisen trött, och då passade jag och Eric på att sova vi med! :) vaknade 20 över 5 på eftermiddagen och hade lite panik, för att svärmor skulle komma i hämta oss och bjuda oss på middag, och prick halv 6 stod hon utanför! Punktligt ska de va! ;)

I alla fall så har vi precis kommit hem!

Och för att hoppa mellan ämnena här så hade dom fått otroligt fint på varbergs BB och förlossning, kan knappt vänta tills jag får komma dit och provsitta alla Goa soffor och amningsstolar! Så jäkla fräscht det va!

På bild är det lite små plock vi fick med oss hem från sjukhuset och nästa bild är på lillfisen som läser om bäckenbottensmuskelaturen! Japp, det börjas i tid.. Även fast han nog inte kommer ha någon nytta av det i framtiden.. Haha! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback